Warto wiedzieć

Podziel się

1. Czy kupując jeden bilet mogę wejść na wystawę przez wszystkie dni jej trwania?

    Zakupiony bilet upoważnia do jednorazowego wejścia na wystawę w określonym dniu i o określonej godzinie.

2. Czy muszę przynieść swoje okulary?

    Okulary 3D są wypożyczane na miejscu, w cenie biletu

3. Czy po wystawie należy zwrócić okulary?

    Po obejrzeniu wystawy, okulary należy wyrzucić przy wyjściu we wskazanym miejscu.

4. Czy na wystawę można zabrać dzieci?

    Tak, dzieci do pewnego wieku mają bezpłatny wstęp na wystawę, natomiast jest to zależne od miasta, w którym się ona odbywa i zasad wstępu na równoległe wydarzenia.

5. Czy istnieje możliwość zakupu biletu grupowego?

    Tak, bilety grupowe/szkolne można kupić online dla minimum 11 osób.

6. Czy istnieje możliwość skorzystania z szatni?

    W związku z aktualnymi wytycznymi, szatnia jest niedostępna.

7. Czy jeśli przyjdę na wystawę bez zakupienia biletu online, to można go nabyć przy kasie?

   W związku z aktualnymi wytycznymi, zakup biletów odbywa się tylko online, przez bileterię www.tobilet.pl, natomiast na miejscu obsługa pomoże w zakupie biletu online.

8. Czy jeśli ktoś zakupił bilet online, to musi stać w kolejce?

    Zakupione bilety upoważniają do wstępu w dniu i o godzinie wskazanej na bilecie. Prosimy o przyjście 15 minut przed rozpoczęciem zwiedzania w celu odebrania okularów 3D.

9. Czy bilety online trzeba drukować? 

    Biletów online nie trzeba drukować, można je pokazać/zeskanować w czytniku na ekranie.

10. Kupiłem bilet online i zapomniałem zabrać go z domu, czy w takim wypadku wejdę na wystawę?

    Bilet wystarczy pokazać na ekranie np. telefonu. Bez okazania biletu nie ma możliwości wstępu na wystawę.

11. Co należy zrobić, jeżeli bilet online nie dojdzie na skrzynkę mailową?

    Jeżeli płatność za bilet została dokonana poprawnie, prosimy o cierpliwość – wiadomość z dołączonymi biletami powinna dojść od razu po zatwierdzeniu wpłaty. Należy sprawdzić również folder SPAM na swojej poczcie elektronicznej.

12. Czy jest możliwość zwrotu zakupionych biletów?

     Nie ma możliwości uzyskania zwrotu środków za zakupione bilety, jeśli powód zwrotu leży po stronie kupującego (źle wybrana data wydarzenia, źle wybrany wariant biletu itp.).

13. Czy kupując bilet ulgowy, należy okazać legitymację?

     Kupując bilet ulgowy, przy wejściu na wystawę jest wymagane okazanie dokumentu upoważniającego do ulgi.

14. Czy na wystawie jest honorowana karta dużej rodziny?

     Na wystawie jest honorowana karta dużej rodziny, dzięki tej karcie można zakupić bilet ulgowy.

15. Czy istnieje opcja, aby wyjść podczas wystawy, a następnie na nią wrócić?

     Bilet wstępu jest jednorazowy.

16. Czy wystawa jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz na wózkach inwalidzkich?

     Tak.

17. Czy bilety można rezerwować telefonicznie?

     Bilety można nabyć wyłącznie online w bileterii www.tobilet.p.

18. Ile trwa zwiedzanie wystawy?

     Na bardzo szybkie zwiedzenie wystawy należy przeznaczyć nie mniej niż 45 minut.

19. Czy na wystawie można robić zdjęcia lub nagrywać filmy? 

     Fotografowanie i filmowanie wystawy jest zabronione.

20. Czy bilety na wydarzenie mogą się skończyć?

      Tak, liczba biletów jest ograniczona.

21. Czy podczas zwiedzania wystawy należy mieć maseczkę? 

      Tak, w czasie zwiedzania wystawy należy zakrywać nos i usta. Na miejscu dostępne środki do dezynfekcji rąk. Wystawa odbywa się zgodnie z aktualnymi wytycznymi epidemicznymi.